Autor |
Wiadomość |
andrew |
Wysłany: Nie 14:46, 13 Sty 2008 Temat postu: |
|
skubaniec z ciebie....
gadasz jak pro  |
|
Sith |
Wysłany: Nie 13:03, 13 Sty 2008 Temat postu: |
|
Szutrmiarze w sumie nadaja sie tylko do zdobywania punktow kontrolnych, ich wada jest mala wytrzymalosc co wykorzystujemy bo odzialow FW nigdy nietrzymamy w jednej kupie, bo podobnie ja XV88 maja sie nawzajem oslaniac wiec kiedy nawet szturmiarzom uda sie wleciec w jeden odzial FW wystarczy ze bedziemy sie nim wycofywac a TC i drugi oddzial FW zrobia swoje(przypominam ze nigdy nierobimy 1 oddzialu FW bo to niema sensu bo 1 oddzial zwiazany walka raczej niezdziala duzo), dodam jeszcze ze wczesnie zauwazony przez nasz team (TC+2xFW) oddzial szturmiarzy moze stracic kilku cennych zolnierzy w oddziale ktorzy beda wystrzelani jeszcze w locie. |
|
andrew |
Wysłany: Sob 18:08, 12 Sty 2008 Temat postu: |
|
moze rebaczy to powstrzyma ale nie szturmiarzy |
|
Sith |
Wysłany: Sob 17:58, 12 Sty 2008 Temat postu: |
|
W takiej sytuacji stawiamy sidla TC oraz uzywamy impulsu Vaspow odsowamy sie troche i prowadzimy dalej nasz ostrzal |
|
andrew |
Wysłany: Sob 14:26, 12 Sty 2008 Temat postu: |
|
mysle ze rush armia tau nie jest dosc madry poniewaz tau ma drogie jednostki podstawowe i np. taki 1 oddzial orkowych rebaczy pod wodza mekaniaka (moze od razu sie teleportowac i dojsc do walki wrecz) jest w stanie zrobic duze szkody w armii a jak juz troche zmaleje wycofac sie i powtorzyc manewr |
|
Sith |
Wysłany: Sob 10:08, 12 Sty 2008 Temat postu: |
|
T'au w skladzie FW+TC, krotko mowiąc stawiamy baraki i budujemy: TC, FW, Fw, FW... tylko dodam ze uzywamy tego na mapach 1v1 lub 2v2 na duzych mapach niezdazysz raczej dobiec do przeciwnikazanim zdobedzie leprze wojsko, bo to polega natym ze masz go zniszczyc juz w T1, jak niedasz rady to przegrasz, natomiast przeciw GI to TC+2xFW(doskonale kosza piechote) i 2xXV88 (kosza brygade pancerna az milo) a nie zapomnij o przynajmniej jednym SS(ustawiamy go aby nieatakowal on ma nam sluzyc tylko i wylacznie do maxymalnego zwiekrzenia pola widzenia bo sila T'au to przedewszystkim zasieg, oddzial piechoty wycina zanim dobiegnie a to wazne bo o ile Xv88 wycina pojazdy o tyle z piechota sobie nieradzi. |
|
andrew |
Wysłany: Sob 9:36, 12 Sty 2008 Temat postu: |
|
wg.mnie najlepszy jest spam nekronski |
|
Patry lol 14 |
Wysłany: Pią 23:55, 11 Sty 2008 Temat postu: Rush czym najlepiej i jak??? |
|
Mam nurtujące i dające mi spokoju pytanie przez które nieśpie po nocach, czym najlepiej rushować i jak to robić?  |
|