Forum Forum klanu TBH Strona Główna
»
Rasy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy forum
----------------
Regulamin Forum
Sacred: klan The Bloody Hunters
----------------
Regulamin Klanowy
Rangi
Sprawy związane z członkami klanu
Buildy (Sacred)
Questy, bugi, problemy z działaniem gry
PvP (sacred)
Sklepik
Guild Wars: klan The Bloody Hunters
----------------
Regulamin klanowy
Członkowie
Buildy (Guild Wars)
Sojusznicy
PvP (Guild Wars)
PvE
Sklep
Warhammer 40K DoW - WA - DC
----------------
Regulamin klanowy
Członkowie
Rangi
Sprawy związane z członkami klanu
Walki
Sojusznicy
Rasy
Chcesz dołączyć?
----------------
Dołącz do klanu na Sacred
Dołącz do klanu na Guild Wars
Dołącz do klanu na Warhammer 40K
Filmy
----------------
Filmy
Fun Art
Śmietnik
----------------
Zarekalmuj Się!!!
O wszystkim i o niczym ;)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
andrew
Wysłany: Nie 14:46, 13 Sty 2008
Temat postu:
skubaniec z ciebie....
gadasz jak pro
Sith
Wysłany: Nie 13:03, 13 Sty 2008
Temat postu:
Szutrmiarze w sumie nadaja sie tylko do zdobywania punktow kontrolnych, ich wada jest mala wytrzymalosc co wykorzystujemy bo odzialow FW nigdy nietrzymamy w jednej kupie, bo podobnie ja XV88 maja sie nawzajem oslaniac wiec kiedy nawet szturmiarzom uda sie wleciec w jeden odzial FW wystarczy ze bedziemy sie nim wycofywac a TC i drugi oddzial FW zrobia swoje(przypominam ze nigdy nierobimy 1 oddzialu FW bo to niema sensu bo 1 oddzial zwiazany walka raczej niezdziala duzo), dodam jeszcze ze wczesnie zauwazony przez nasz team (TC+2xFW) oddzial szturmiarzy moze stracic kilku cennych zolnierzy w oddziale ktorzy beda wystrzelani jeszcze w locie.
andrew
Wysłany: Sob 18:08, 12 Sty 2008
Temat postu:
moze rebaczy to powstrzyma ale nie szturmiarzy
Sith
Wysłany: Sob 17:58, 12 Sty 2008
Temat postu:
W takiej sytuacji stawiamy sidla TC oraz uzywamy impulsu Vaspow odsowamy sie troche i prowadzimy dalej nasz ostrzal
andrew
Wysłany: Sob 14:26, 12 Sty 2008
Temat postu:
mysle ze rush armia tau nie jest dosc madry poniewaz tau ma drogie jednostki podstawowe i np. taki 1 oddzial orkowych rebaczy pod wodza mekaniaka (moze od razu sie teleportowac i dojsc do walki wrecz) jest w stanie zrobic duze szkody w armii a jak juz troche zmaleje wycofac sie i powtorzyc manewr
Sith
Wysłany: Sob 10:08, 12 Sty 2008
Temat postu:
T'au w skladzie FW+TC, krotko mowiąc stawiamy baraki i budujemy: TC, FW, Fw, FW... tylko dodam ze uzywamy tego na mapach 1v1 lub 2v2 na duzych mapach niezdazysz raczej dobiec do przeciwnikazanim zdobedzie leprze wojsko, bo to polega natym ze masz go zniszczyc juz w T1, jak niedasz rady to przegrasz, natomiast przeciw GI to TC+2xFW(doskonale kosza piechote) i 2xXV88 (kosza brygade pancerna az milo) a nie zapomnij o przynajmniej jednym SS(ustawiamy go aby nieatakowal on ma nam sluzyc tylko i wylacznie do maxymalnego zwiekrzenia pola widzenia bo sila T'au to przedewszystkim zasieg, oddzial piechoty wycina zanim dobiegnie a to wazne bo o ile Xv88 wycina pojazdy o tyle z piechota sobie nieradzi.
andrew
Wysłany: Sob 9:36, 12 Sty 2008
Temat postu:
wg.mnie najlepszy jest spam nekronski
Patry lol 14
Wysłany: Pią 23:55, 11 Sty 2008
Temat postu: Rush czym najlepiej i jak???
Mam nurtujące i dające mi spokoju pytanie przez które nieśpie po nocach, czym najlepiej rushować i jak to robić?
Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin